Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Müşteri Temsilcisi Yerine Yapay Zeka

yagolcuk

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
1,950
1,330
113
Abi telefonla sorun yaşıyorum zaten geriliyorum arıyorum müşteri hizmetlerini önce gereksiz gereksiz 2-3 dk bişiler söyleyip duruyor sonra HUGO oynamaya başlıyoruz. Sonra zor bela müşteri hizmetlerine bağlanıyoruz. Siz yanlış gelmişsiniz baştan sizi yolluyoruz deyip baştan tuşlamaya başlıyoruz ki bu sırada gerginiz bir şeyler ters gittiği için beklemek telesekreter konuşması dinlemek aşırı bunaltıcı geliyor. Sonra müşteri hizmetlerine bağlanıyorsun çok basit bir işlem için 45 dk harcamış oluyorsun.
Bunun daha kötüsü de var süperonlinede müşteri hizmetleri sadece benim yaptığım modem resetlemeyi yapıyor başka bir işe yaramıyor oraya bağlanırken de 10 dakika vakit geçiyor.
Bunun benzerini sitelere getirdiler basit bişi sorucaksın hızlıca başlıyorsun hugo oynamaya oraya tıkla buraya tıkla hop müşteri temsilcisi burda değil ana menüye git sonra tekrardan oralara tıkla buralara tıkla.
Kıssadan hisse daha az insan çalıştırmak amacıyla telesekreter kullanmak kalitesiz yardıma sebep oluyor ve maalesef buna alışmak zorundayız hayatın her yerinde olacak.


40 dakikadır türk telekom mobil müşteri hizmetlerine bağlanamayınca içimde patlayan siniri burada sizlerle paylaşmak istedim
 

The Magician

1 Ekim'e kadar yokum. Öpüldünüz.
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
8,532
9,261
113
Bunun sebebi Customer Journey'i iyi şekilde kurgulayamamaları. AI şu an Customer Support'da birçok sorunu çözüp, hızlandırabiliyor. Önemli olan doğru ve efektif şekilde kullanmak.

İşim bu, o yüzden öyle bir uğradım konuya
 

Umut3st

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
319
305
63
Abi telefonla sorun yaşıyorum zaten geriliyorum arıyorum müşteri hizmetlerini önce gereksiz gereksiz 2-3 dk bişiler söyleyip duruyor sonra HUGO oynamaya başlıyoruz. Sonra zor bela müşteri hizmetlerine bağlanıyoruz. Siz yanlış gelmişsiniz baştan sizi yolluyoruz deyip baştan tuşlamaya başlıyoruz ki bu sırada gerginiz bir şeyler ters gittiği için beklemek telesekreter konuşması dinlemek aşırı bunaltıcı geliyor. Sonra müşteri hizmetlerine bağlanıyorsun çok basit bir işlem için 45 dk harcamış oluyorsun.
Bunun daha kötüsü de var süperonlinede müşteri hizmetleri sadece benim yaptığım modem resetlemeyi yapıyor başka bir işe yaramıyor oraya bağlanırken de 10 dakika vakit geçiyor.
Bunun benzerini sitelere getirdiler basit bişi sorucaksın hızlıca başlıyorsun hugo oynamaya oraya tıkla buraya tıkla hop müşteri temsilcisi burda değil ana menüye git sonra tekrardan oralara tıkla buralara tıkla.
Kıssadan hisse daha az insan çalıştırmak amacıyla telesekreter kullanmak kalitesiz yardıma sebep oluyor ve maalesef buna alışmak zorundayız hayatın her yerinde olacak.


40 dakikadır türk telekom mobil müşteri hizmetlerine bağlanamayınca içimde patlayan siniri burada sizlerle paylaşmak istedim
Anladım dost iyi günler
 

yagolcuk

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
1,950
1,330
113
Bunun sebebi Customer Journey'i iyi şekilde kurgulayamamaları. AI şu an Customer Support'da birçok sorunu çözüp, hızlandırabiliyor. Önemli olan doğru ve efektif şekilde kullanmak.

İşim bu, o yüzden öyle bir uğradım konuya
Peki bizim ülkeye ne kadar sürede entegre ederler bu durumu sence? Bazıları çok yüzeysel çünkü teknik destek için bağlanıyorum telefonuna iphone linki yolladım diyip geçiyor. E ben oraya neden geldim ?
 

The Magician

1 Ekim'e kadar yokum. Öpüldünüz.
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
8,532
9,261
113
Peki bizim ülkeye ne kadar sürede entegre ederler bu durumu sence? Bazıları çok yüzeysel çünkü teknik destek için bağlanıyorum telefonuna iphone linki yolladım diyip geçiyor. E ben oraya neden geldim ?
Dostum bir kere Telekomünikasyon şirketlerinin destek ekipleri rezalet. Genelde lise mezunu, asgari ücret maaşı olan insanlar çalışıyor. Çok yoğun mobbing altında prim kovalıyorlar. Sirkülasyon çok. Bankacılıkta çalışanların çoğu outsource (dış kaynak olarak) çalışıyor. Yani bu ne demek? Aslında Akbank'ta görüştüğün adam Akbank çalışanı değil. Concentrix, Teleperformance vs. çalışanı.

Bu sayede bankalar eğitim için iş gücü harcamıyor, eğitimi dış kaynak şirketleri veriyor. Ayrıca bu kişiler daha ucuza çalışıyor inhouse çalışanlara göre(iç kaynak).

Bunların düzelmesi çok zor, çünkü insan malzemesi zayıf, sirkülasyon çok, ödenen para az.
 

yagolcuk

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
1,950
1,330
113
Dostum bir kere Telekomünikasyon şirketlerinin destek ekipleri rezalet. Genelde lise mezunu, asgari ücret maaşı olan insanlar çalışıyor. Çok yoğun mobbing altında prim kovalıyorlar. Sirkülasyon çok. Bankacılıkta çalışanların çoğu outsource (dış kaynak olarak) çalışıyor. Yani bu ne demek? Aslında Akbank'ta görüştüğün adam Akbank çalışanı değil. Concentrix, Teleperformance vs. çalışanı.

Bu sayede bankalar eğitim için iş gücü harcamıyor, eğitimi dış kaynak şirketleri veriyor. Ayrıca bu kişiler daha ucuza çalışıyor inhouse çalışanlara göre(iç kaynak).

Bunların düzelmesi çok zor, çünkü insan malzemesi zayıf, sirkülasyon çok, ödenen para az.
gayet net bir açıklama olmuş teşekkür ederim. Buradan da düzelme beklemek hayal desene
 
Üst