- 5,372
- 2,469
- 113
- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.
Huhahhahahahahahaha hunharca güldüm çok aşırı fena fevkalade mükemmel ötesi komik- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.youtube.com
Cabbar halledecekmis Gökhan abegeyHuhahhahahahahahaha hunharca güldüm çok aşırı fena fevkalade mükemmel ötesi komik
Bunun için konu mu açtın serseri- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.youtube.com
Cabbari bilmemde biz nasıl halledicez senden kurtulamiyoruz sardin biziCabbar halledecekmis Gökhan abegey
Banlanan üyeler de diğer sebepler yazıyo ya başkan o diğer sebepler bu diğer sebepler işte
@Enişte görmesin
Banlanan üyeler de diğer sebepler yazıyo ya başkan o diğer sebepler bu diğer sebepler işte
Di buyur hakettiysem eyvallahBanlanan üyeler de diğer sebepler yazıyo ya başkan o diğer sebepler bu diğer sebepler işte
Korkuyorum at organı çıkacak diye açmıyorum hiçbirini- YouTube
Hosgeldin- YouTube
Hoşbulduk reisim nasilsinHosgeldin
Bazen Ankara'da seninle aynı havayı soluduğumuz için kendimden nefret ediyorum 😂- YouTube
Ankara ayazı çarpmış bunuBazen Ankara'da seninle aynı havayı soluduğumuz için kendimden nefret ediyorum 😂
Gözlüklerim RayBan parcala beni haylanBazen Ankara'da seninle aynı havayı soluduğumuz için kendimden nefret ediyorum 😂
Sesli güldüm dostBazen Ankara'da seninle aynı havayı soluduğumuz için kendimden nefret ediyorum 😂
Ben eşek s2miyem 😂 ha sevmiyem ben insan seviyem. 😂🤣Gözlüklerim RayBan parcala beni haylan
Cok ayıp puahaBazen Ankara'da seninle aynı havayı soluduğumuz için kendimden nefret ediyorum 😂