- 4,024
- 1,764
- 113
- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.
Harbi yetenekliymiş- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.youtube.com
Asayiş şube bişey dedi mi sana- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.youtube.com
Bu güzeldi ya 😂 😂- YouTube
Sana göre güzel olmayan ne var. herşeye gülüyorsunBu güzeldi ya 😂 😂
Asayiş subeyi aradım o pcin yazdıkları direk tacize giriyormuş bolgenizdeki karakola şikayet edin dediler hocam sabah edecez o orospu evladiylada yüzyüze gelirsek bak neler oluyo benim namusuna eşime yazmak nedirAsayiş şube bişey dedi mi sana
Naber geblo 😂Sana göre güzel olmayan ne var. herşeye gülüyorsun![]()
Çok zor yawAsayiş subeyi aradım o pcin yazdıkları direk tacize giriyormuş bolgenizdeki karakola şikayet edin dediler hocam sabah edecez o orospu evladiylada yüzyüze gelirsek bak neler oluyo benim namusuna eşime yazmak nedir
Cigarani İçtin miNaber geblo 😂
Bro gece gece duvarı yumrukladimÇok zor yaw
Yes tşkler knkCigarani İçtin mi
Yarın bulurlar onu bakalım. Ne olacak knkBro gece gece duvarı yumrukladim
Zehiri çekmişsin ondan keyfin gıcırYes tşkler knk
Neticeyi yaz buraya merak ettikBro gece gece duvarı yumrukladim
Kafa 1500 oldu 😂😂😂Zehiri çekmişsin ondan keyfin gıcır![]()
Sabah gidecez bro şikayete durumu yazarımNeticeyi yaz buraya merak ettik
Senin kasa kaldı mı gelene gidene verdin de jsksksZehiri çekmişsin ondan keyfin gıcır![]()